blocks_image
De ce internet marketing?
Investitia intr-un site de calitate si interactiv pentru firma, produsele si serviciile dvs reprezinta primul pas pentru construirea unei imagini bune pe internet, dar nu reprezinta neaparat si o garantie a succesului.

Optimizarea pentru motoarele de cautare este o tehnica foarte eficienta si relativ ieftina de a atrage potentiali clienti pe site-ul dvs, insa nu este si cea mai rapida, iar eforturile de SEO trebuie completate cu alte mijloace de promovare online.
Promovarea online (internet marketing) este o solutie viabila ce ofera avantaje ce nu se regasesc in celelalte metode de promovare off-line:
  • Targetarea audientei
  • Masurarea precisa a rezultatelor in timp real
  • Cheltuieli eficiente
  • Interactivitate cu consumatorii (mesaje, feedback, comentarii, social media)
  • Transmiterea virala a unor mesaje
  • Cea mai ieftina platforma de comunicare si mai eficienta decat publicitatea pe TV
  • Este loc pentru oricine si puteti concura de pe picior egal chiar cu mega-corparatii

SideWalk Design va ofera servicii de:
blocks_image
Creatie  -  Crearea anuturilor publicitare ( grafica + text)
blocks_image
Media planning -  Stabilirea locurilor unde vor fi afisate anunturile
blocks_image
Media buying - Intermedierea platii pentru anunturi
blocks_image
E-mail Marketing
blocks_image
Monitorizare si evaluare a campaniilor 
blocks_image
Monitorizare a reputatiei online
blocks_image
Consultanta pentru strategii de social media 
blocks_image
SideWalk va ajuta sa va definiti clar obiectivele si sa  gasiti cele mai potrivite instrumente pentru campania dvs de marketing online

Componentele unei campanii de promovare online 
Blogul companiei

Orice website poate vinde produse pentru ingrijirea parului. Dar cand aveti un blog pe care veti publica articole utile, despre cum se alege o vopsea de par potrivita nuantei tenului, despre
blocks_image
solutii naturiste eficiente pentru indepartarea matretei, anumite studii stintifice, cat si experiente personale  atunci veti creea o conexiune personala cu clientii dvs si veti obtine un avantaj asupra concurentei.

Iata  doar cateva din motivele pentru care firma dvs ar trebuie sa aibe un blog:
  • Purtati un dialog cu cititorii prin comentarii si creati o comunitate in jurul companie
  • Prin comentarii puteţi obţine pareri despre produsele si serviciile dvs precum si nevoile şi preferinţele clientilor. Puteti publica sondaje pentru a face o cercetare de piata si testa noi idei.
  • Ajutati procesul de branding, oferiti o fata "umana" companiei si intariti intelegerea despre serviciile oferite
  • Mariti traficul din motoarele de cautare. Un blog este indexat foarte repede de Google, de aceea trebuie incluse cuvinte cheie strategice pentru a creste sansele ca site-ul dvs sa apara cat mai bine in cautari
  • Nu dati sansa ca articolele altor bloguri care va vorbesc de rau sa apara inainte site-ului dvs pe Google
  • Castigati prestigiu si incredere, datorita expertizei de care veti face dovada publicand regulat articole de valoare pentru cititori . Puteti astfel sa va pozitionati ca un expert intr-o anumita nisa
E-Mail Marketing

Conform principiului Pareto,
20% din clientii unei companii genereaza 80% din vanzari, de aceea este foarte important sa desfasurati periodic campanii de e-mail marketing pentru a va face cunoscute ultimele noutati si promotii.
 
 E-mailul este cel mai
usor, ieftin, rapid si eficient mijloc de comunicare cu clientii existenti dar si cu persoanele interesate de produsele sau serviciile dvs, persoane care s-au abonat la newsletter.
blocks_image
De ce aveti nevoie de o solutie profesionala de management a campaniilor de e-mail marketing, precum cea oferita de SideWalk - SkyWalk Mail

  • Aflati cine va deschide e-mailurile
  • Aflati pe ce dau click
  • Aflati ce e-mailuri nu au ajuns la destinatie,
  • Intelegeti audienta si de ce anume este interesata
  • Aveti acces la rapoarte in timp real, usor de inteles
  • Evaluati cu usurinta rezultatele unei campanii ( masurati vanzarile, conversiile si ROI- Return  on Ivestment)
  • Integrare cu Google Analytics

Solutia noastra de management a campaniillor de e-mail marketing include conceperea, realizarea design-ului si textelor pentru newsleterele dvs
Publicitate Contextuala 

Un astfel de sistem scaneaza textul unei pagini, si afiseaza  apoi reclame relevante  continutului. Daca pe o pagina se discuta despre servicii stomaologice, atunci reclama pentru cabinetul dvs stomatologic poate fi afisata aici alaturi de alte reclame relevante.

Reclamele pot aparea intr-o zona rezervata special reclamelor, in cadrul textului sau sub forma de pop-up.

 Puteti plati la fiecare click pe anuntul dvs ( PPC- Pay Per Click) sau la mia de afisari a anuntului. Costul per click depinde de nivelul de competivitate a cuvintelor cheie. Cu cat anuntul este mai relevant si este accesat cu atat costul per click scade, si pozitia de afisare creste.

Google AdWords
blocks_image
- publicitatea in cautarile de pe motorul Google  : Anunturile dvs apar in partea dreapta , la Link-uri sponsorizate, atunci cand cineva cauta anumite cuvinte cheie alese de dvs. Se poate realiza o targetare geografica si orara.

- publicitatea pe siturile care servesc reclame in sistemul Google Adwords
(peste 450 siteuri), prin bannere grafice si casete text.  Anuntul dvs este afisat doar daca este considerat relevant pentru continutul paginii website-ului afiliat. Se pot targeta doar anumite site-uri din reteaua Google.
blocks_image
Costul minim la plata per click este de 0.03 RON, la mia de afisari 0.75 RON. Este un sistem de licitatie: cine ofera mai mult la costul per click si are un anunt mai relevant, acela va avea o pozitionare mai buna a anuntului si anuntul va afisat cu prioritate.
ArboContext
Reclama dvs poate aparea sub forma de buble pop-up in peste 180 de site-uri din reteaua ArboMedia(www.evz.ro, www.masini.ro, www.chip.ro sau www.level.ro fiind doar cateva din cele mai mari site-uri din retea), cand un user trece cu mouse-ul peste anumite cuvinte cheie subliniate
blocks_image
blocks_image
Cost minim 0.05 ron/click si cost initial 0.07 ron/click. Sistem de licitatie ca la Google AdWords.
blocks_image
Trilulilu

Reclamele apar in video-urile de pe Trilulilu.ro .Se poate face o targetare demografica (dupa locatie, varsta si sex ) sau dupa cuvinte cheie (campania va fi afsiata in clipurile ce contin in titlu sau descriere respectivele cuvinte cheie)
blocks_image
Pretul este fix de 0.69 ron / click
Etarget
blocks_image
Similar cu sistemul AdWords, reclama dvs poate aparea pe 272 de portaluri din Romania (Acasa.ro, Rol.ro, Roportal.ro, etc)
blocks_image
Preţul mediu pentru click este de 0.28 RON iar rata medie de click pe anunt este de  2.5%. Asta înseamnă că pentru 1 000 afişări ale anunţului vor fi 25 de vizitatori ai paginii dvs , pentru care platiti  7 RON (0.28 X 25) 
Neogen
Sistemul implementat nu este unul contextual, insa puteti avea reclame de tip text pe toate site-urile retelei Neogen (si alte 600 site-uri afiliate) si puteti realiza o targetare complexa dupa oras, varsta , sex si interese ( conform informatiilor de profil a membrilor retelei Neogen). 
Pret minim: 0.13 ron/click

De asemenea, in afara de reclame text, puteti trimite mesaje publicitare, in reteaua de mesagerie neogen. 
blocks_image
blocks_image
Sunteti taxat cu 0.2 euro pe mesaj citit.Cu un buget minim de 100 de euro puteti atrage 500 de potentiali clienti!
Publicitate prin banere ( Display Advertising)

Display Advertising se refera bannere statice, animate si interactive, ce pot include elemente audio si video (format Adobe Flash).  Spatiile de publicitate ale siteurilor mari unde sunt afisate astfel de bannere sunt vandute de regii de publicitate. Site-urile mai mici si blogurile isi vand singure aceste spatii.

 In Romania exista mai multe regii de publicitate printre care aminitim : 

Digital Ads- 79 siteuri ( 220.ro, acasa.ro, ziare.com,eva.ro, sfatulmedicului.ro, etc)
ArboMedia- 82 siteuri ( forum.softpedia.com,hotnews.ro, evz.ro, autovit.ro,desprecopii.com,etc))
AdEvolution- 63 siteuri (trilulilu.ro,bizoo.ro,regielive.ro, kappa.ro,etc)
Intact Interactive- 81 siteuri (gsp.ro,roportal.ro,ydetector.com,antena3.ro,jurnalul.ro,etc)
Media Pro Interactive -33 siteuri (prosport.ro,zf.ro,mediafax.ro,go4it.ro,etc)
InternetCorrp - 15 siteuri ( ejobs.ro, 9am.ro , kudika.ro, wall-street.ro,etc)
Realitatea Catavencu -19 siteuri ( realitatea.net,cotidianul.ro,tpu.ro,etc)
si altele.

Puteti sa va faceti reclama inclusiv pe Hi5 (prin ArboMedia) sau Yahoo (prin MediaCafe)

Rata medie de click pe bannere este in general 0.3 - 0.5 %, si depinde foarte mult de nivelul de originalitate si interactivitate al bannerului (stil joc/ minisite). Insa nu doar rata de click este importanta ci si impactul vizual al bannerelor asupra vizitatorilor, ce poate sa persiste timp de mai multe saptamani si sa mareasca brand awarenesul.
blocks_image
Sunteti taxat cu 0.2 euro pe mesaj citit.Cu un buget minim de 100 de euro puteti atrage 500 de potentiali clienti!
blocks_image
Pentru a va face reclama prin aceste regii aveti nevoie de un buget minim de cateva mii de euro.
BlogVertoriale (posturi platite)

Puteti contacta anumiti blogeri cunoscuti pentru a va face o recenzie la un produs/serviciu sau pentru a porni o discutie/concurs in jurul acelui produs/serviciu care sa mareasca notorietatea brandului dvs.

 Atentie, review-urile nu vor fi intotdeauna favorabile, si nu trebuie sa cereti insistent unui blogger sa va sustina produsul, deoarce puteti dauna imaginii dvs.

Un astfel de articol, pe un blog renumit, este o mina de aur pentru SEO, link-ul catre site-ul dvs fiind foarte valoros.
blocks_image
In functie de notorietatea blogului, preturile pot varia de la 50 la 1000 de euro /articol.
Social Media

Hi5, FaceBook, Twitter, Youtube. Oameni de toate varstele petrec din ce in ce mai mult timp pe aceste retele sociale, schimband informatii, texte, poze si filme. Mai mult de 70 % din utilizatorii de internet din lume viziteaza retele sociale, activitate ce a a depasit cititul e-mail-urilor in topul activitatilor desfasurate online.

 Cum puteti beneficia de pe urma prezentei firmei dvs pe toate aceste retele?  Puteti gasi noi clienti, puteti imbunatatii relatia cu clientii existenti si le puteti intelege mai bine preferintele si dorintele, puteti crea programe de fidelizare, concursuri si aplicatii.

Retineti ca social media inseamna orientarea catre comunitate si nu catre serviciile si produsele pe care le vindeti. 
blocks_image